Bruidsfoto's.

Bruidsfoto's.
Voor diegenen die mijn blog goed volgen...... ( 5500 mensen per maand) 

zij weten dat gebreidesjaals in december 2018 een paar weken gewerkt heeft aan de opdracht voor I. die een groene wollen bruidssjaal wilde. Het moest goede /eerlijke wol zijn en een mooie warm natuurlijke groene kleur hebbend.
Dat duurde wel even en gaf wat extra werk, ook i.v.m de keuze van het juiste garen, maar dankzij de bruid kwamen we er wel uit.
Het werd alpaca wol. Zalig warm en kriebelt niet wat het is hypoallergeen. 

Zij trouwde eind december 2018 en zou een fotoshoot hebben in het bos.
Thema bos en natuur en haar liefde voor groene shawls hebben tot dit resultaat geleid.


Niet zo  snel voor de hand liggend dat een bruid een groene sjaal wil, maar gebreidesjaals heeft het al meer gemerkt dat hele onverwachte kleuren ook gewenst zijn.
( zoals oranje, paars en zelfs petrol/rood en zwart)
Het was leuk om te doen en zo te zien is I een hele gelukkige en knappe ! bruid.
zij schreef:
"Dag Mieke,
Bijgaand in ieder geval 1 foto die ik zo gemakkelijk kan versturen.  De rest hebben we nog op de stick staan die hebben we vorige week gekregen. Als deze niet bruikbaar is dan kijk ik nog even verder voor je als ik thuis ben. Nogmaals heel erg bedankt voor de prachtige sjaal ik krijg er veel positieve reacties op!"







Reacties

Populaire posts van deze blog

Bruidssjaal breien.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Gebreide bruidssjaals voor de winterbruid.

Bruidssjaal, myrtle leaf, Victorian lace today, het verhaal gaat verder over het breien van een wolwitte Rowan kidsilk haze kanten sjaal voor de bruid.

Schapen en Wol Europa: boek B.Stikkers.