Dassen, gebreide sjaals en vele andere handgebreide wollen stola's.


 Niet alleen handgebreide bruidssjaals  maar ook veel dassen en mooie grote en lange 

sjaals voor  alledag.  Driehoekmodellen en dikke warme  omslagdoeken.

In vele kleuren. Ook dikke wollen sokken en kousen, die u voor altijd warm houden.

VEEL SALE voor wie snel beslist.  Of 2 aankopen doet.

Naar gelang uw interesse bied ik u een korting aan. 


Kijk even boven op de vele te koop pagina's hierop dit breiblog.  

www.gebreidesjaals.blogspot.com, al sinds 2011 in de lucht.

Kijk ook eens op mijn www.gebreidesjaals.nl  

mijn eigen website/merknaam, die ook al sinds 2011 bestaat.

Of mail mij gewoon voor vragen. Alles staat ingedeeld op deze hoofdpagina boven aan 

( apart aanklikken en naar onderen scrollen)

onder de verschillende

hoofdstukken: te koop en de diverse uitleg.

En zoals mijn trouwe klanten weten :

al 10 jaar werk ik zeer snel en stel de klant voorop.


U kunt binnen 2 dagen een sjaal in huis hebben, er ligt immers veel VERZENDKLAAR.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Bruidssjaal breien.

Frank Govers in Tiel ( Flipje en streekmuseum Tiel)

Wol verven met boerenwormkruid, gebreidesjaals verft met natuur, boerenwormkruidbloemen, planten, eeuwenoud verfrecept.

Orenburgse bruidssjaal, abrikooskleur,