Drops wolwitte shawl, wol en zijde, gebreidesjaals heeft 2 pakketjes klaar !


Klaar  voor verzending, Drops kidsilk wolwitte shawl voor een speciaal feest.
Gaat morgen op de post. Dankzij vlotte afwerking van ING naar ING, zelfs op zondag!

REACTIE KLANT:

lieve mieke, heb er tranen van in mijn ogen. wat een warm badje heb jij mij toegestuurd.. met schattig zeepje en al!! echt joh wat een verwennerij. warm kloppend hart hier! en och wat is ie mooi. prachtig staat ie ook. sexy me hihi. ik weet nu al dat ik jouw shawl zal koesteren. het is alles bij elkaar; jouw enthousiaste mail contact, de uitgebreidheid waarmee je te werk gaat -hoe ik de kreukeltjes eruit krijg en wasadvies!! echt mieke, fijn hoor! heeeeeeeel erg bedankt. ik hoop dat ik nog eens een mooie shawl bij je mag bestellen... oud roze moet het worden dan! eerst even sparen.
harte groet, maya 







 Toen er nog vele uren gebreid moest worden.......





Ha mieke!! heb meteen het geld overgemaakt!!!! wat is ie onwijs mooi.... Het verheugd mij om te mogen dragen en er van te genieten. Grappig hoe de wol werkt idd. Ben blij met de lengte. Ik heb al een fijne omslagdoek met die lengte dus. Dank hoor voor al je liefde en energie die je erin hebt gestopt. Je ziet het hij is PRACHTIG!!! hahaha blije ik. Harte groet, M.

Van ING naar ING storten gaat meteen, van andere bank naar ING duurt werkdagen en gebeurt er in het weekend niets. Daarom gaan deze 2 pakketjes maandag tegelijk op de post.


             Nog even veilig omwikkelt door een nog   beschikbare oranje Rowan kidsilk shawl!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

Wol verven met Dylon textielverf, gebreidesjaals en haar probeersels.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

Bruidsshawls, Orenburgse shawls, Bruidssjaals voor een ieder die een luxe,originele Orenburgse geitendons bruidssjaal wil op haar trouwdag!