Filitaly lab Piura, grijze sjaal van gebreidesjaals online, alpaca wol met mooi kantpatroon.

GEEN VERZENDKOSTEN ( eenmalige aktie)

Deze zacht grijze sjaal  heeft een mooie lichtgrijze kleur. De grijze sjaal, stola is gebreid met Filitaly lab Piura en dit deels alpaca wollen garen, is erg geschikt om een kantpatroon mee te breien.
De maten zijn 35 x 150 cm ongeveer. En deze sjaal gaat binnen Nederland op de post, naar diegene die hem graag wil.

Dan hoeft u van mij geen verzendkosten te betalen.
Dit doe ik eenmalig omdat ik 100 volgers heb bereikt. Dus iedereen die reageert voor 15 juni kan deze handgebreide kantpatroon alpacasjaal, stola  voor dat  bedrag in bezit krijgen.



In overleg met buitenlandse collega/breisters, blijk ik te goedkoop te zijn. Als gevolg  van dat overleg  en nadenken hierover, heb ik besloten dat  ik vanaf 1 april,  wat om hoog zal gaan met mijn brei tarief ( voor meestal  35/40 uur of 2 weken werk)
Dat is eerlijker  t.o. anderen.
Overigens blijf ik enthousiast diegenen blij te willen maken die dit unieke handwerk waarderen.
Als u  deze wollen sjaal ziet, krijgt u geeen spijt. Meer  fotos op de te koop pagina.rechterkant van dit blog.
Hieronder een reactie van iemand die een sjaal kocht.
Beste Mieke,
Net heb ik je shawl ontvangen. Hij is werkelijk prachtig gemaakt, en de kleur is geweldig. Ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt, de andere kleurtjes zijn weliswaar ook mooi, maar deze past goed bij mij.
Veel suces met het breien van kantshawls, en ja..... de tijd, je komt altijd tijd te kort, toch? Heb ik hetzelfde met mijn haakwerk.
Fijn weekend
Groetjes
Tineke

Reacties

Oh what a beautiful scarf, love the color too. I don't knit so admire the work very much.
Hugs...Lu
Marcela Gmd zei…
Bonitos trabajos!! Te sigo desde España.
Look my blog and If you like can follow me.
Besos, Marcela

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

Wol verven met Dylon textielverf, gebreidesjaals en haar probeersels.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

UITVERKOOP, HOGE KORTING.