vrijdag 18 maart 2011

Noro Sekku, KureyonSock Yarn, Rowan, Drops, Lana Grossa (meilenweit) en Silk Merino garen .

Een mooie natuur foto kan aanleiding zijn om mijn voorraad nog eens onder de loep te nemen. Qua kleuren rood heb ik de mooie Noro Kureyon Sock, De Lana Grossa meilenweit, de Noro Sekku, niet te vergeten de Rowan kidsilk haze en nog een super kid mohair liggen. En  ook de prachtige extra fine merino silk mengsel van http://www.dutchwooldiva.nl/  ligt te wachten op een liefhebber.
Met daarnaast nog  een naamloze klos rode garen , ooit gekocht op een markt.












5 opmerkingen:

Sonja`s Gestricksel zei

Wunderschöne Wolle hast du da zu zeigen!
LG Sonja

Meu jardim de crochê - Jeanne zei

Que linda esta combinação de flores e lãs. Parabéns pelos trabalhos. Bjs.
Jeanne

*Chic Provence* zei

Beautiful pinks and mauves! xoxo Kit

suziqu's thread works zei

Absolutely beautiful lacey knitted scarves and shawls. Gorgeous work! I have made many knitted and handspun, hand dyed items in the past.
Thank you for following me.
Wishing you lots of wonderful blogging hours!
Love, Suzy

LadyMacaron20ten zei

Uw sjaals zijn erg mooi en ik helemaal gek op de kleuren en hoe u uw inspiratie op te doen. We houden beiden van papavers:) Het lijkt alsof er veel liefde en toewijding in elke sjaal die u maakt. Dank u voor het volgende dat ik echt waarderen.