Regenboogsjaal.

Regenboogdassen, regenboogsjaal regenboogkleuren regenboogvlag gebreidesjaals.blogspot.com

 De regenboogsjaal is klaar. Een extra lange regenboog das, handgebreid.

 Met een lengte van meer dan 2 meter en niet te vergeten: gebreidesjaals heeft er bijna 50 uur aan gebreid. Met naalden 3,5 mm.

Deze lange regenboogdas is op afroep besteld en gebreidesjaals heeft hem in 1 week gebreid.

De kleuren staan symbool voor de regenboogvlag. Om niet te veel felle kleuren te willen dragen koos gebreidesjaals voor vermenging met wat donkere kleuren ertussen.

regenboogsjaal regenboogdassen gebreidesjaals.blogspot.comregenboogkleuren
en de bedank recensie:

Dag Mieke,

Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2024 en voor al degene die je dierbaar zijn.

Ik ben heel erg blij met mijn Regenboogdas. excuses dat ik niet eerder heb gemaild. Ik wilde je toch wel laten weten dat ik SUPER blij ben met de door jou gebreide sjaal!!

Nogmaals hartelijk dank en wellicht tot een volgende keer,

Lieve en kleurrijke groet, H,N,

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bruidssjaal breien.

Breien met hondenhaar.

Outlander breipatronen

TV Serie Outlander patronen of breisels.

Sophie Digard haakwerk.