Zwarte sjaal met nupps, maar eerst oefenen met het nieuwe kantpatroon (Haapsalu Estland)

In een moment van rust, gisteren toch maar even een nieuw lace/kantpatroon uitgeprobeerd. 
Oefening baart (brei) kunst, liggend op mijn ""haakkunst"" van 40 jaar geleden.
Maar nu moet ik van mezelf dit kantpatroon (Haapsalu Estlandse) met een halve breie naald kleiner gaan oefenen. Dan komt het w.s. mooier uit te zien.

En ik heb eigenlijk geen  tijd, ik moet het hele weekend werken....... zucht.

Zwarte sjaals, met nupps
 Ik blijf het mooi(er) vinden: deze nups zijn een 5 nupp. Dus wat dikker en kost dus echt meer wol!


Reacties

Populaire posts van deze blog

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Schoppel Zauberball shawl.

Bruidssjaals, gebreidesjaals.

Bruidssjaal breien.

Handgebreide net echt gelijkende katten.