Gehaakte zakdoekjes, handgemaakte gehaakte en geborduurde zakdoekjes voor de bruid.



                                       Handgemaakt wit,geborduurde kanten zakdoekje!
                          Voor de bruid!  Te bevragen bij:
               (Met een prachtig minitieus gehaakt geschulpt randje, bijna als bloemen te herkennen!)

                email mij als u dit wilt,
                ik geef u de emailadres :v. maakster van dit moois door!
 of ga naar:
http://mijnbreiwerken.blogspot.nl

       Gehaakte zakdoekjes, wie herkent dit niet, als je opgegroeid bent in de jaren 1960-1965!
Dit handwerkje was een verplicht werkje op handwerkles, op school. De mijne was redelijk gelukt een blauwe met wit randje. Ik heb hem lang gehad. Hij kwam in mijn herinnering boven toen ik dit prachtige zakdoekje zag van


                                             en ook mooi: dit schilderij van  A.L.Swynnerton. 1886.
                                               The Dreamer, ( sokkenbreister met dromen?)
                                                     
                                Bron: British paintings. Een prachtig blog (zie mijn lijst van blogs)

Reacties

Unknown zei…
dit vind ik dus gewelig van je dat je dit doet.
Dankje wel hier voor .
Groetjes E.S

Populaire posts van deze blog

Bruidssjaal breien.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Schoppel Zauberball shawl.

Bruidssjaals, gebreidesjaals.

Handgebreide net echt gelijkende katten.