Roze Rowan kidsilkhaze,Dewberry,600 ,gebreidesjaals loopt snel naar de post.




Roze Rowan kidsilk haze Dewberry, nr 600 gebreidesjaals loopt snel,vandaag met dit pakketje naar de post, maar eerst nog even wat foto's geschoten.




Gebreidesjaals krijgt steeds vragen: zelf gebreid????: ja...... Alleen als het erbij staat dat het shawls uit Rusland zijn ( zie de SCHITTERENDE  Orenburgse  BRUIDS EN KANTEN shawls)
zijn ze DOOR een ander  gebreid.

Hier nog even Rowan kidsilk haze kleur 600 in beeld, met prachtige lace kantpatroon  die erg veel concentratie vergt. Maar dan krijg je ook een  mooie kartelrand aan de zijkant.


men schreef .....````Ik heb de sjaal vanochtend opgehaald...zoo vederlicht, zo zacht en mooi het patroon!!!``

Alle shawls van LACE, kantpatronen en Rowan kidsilk haze garen blijven , BIJ HET AF ZIJN,
OOK gebreidesjaals verbazen, en ze doet er soms moeilijk afstand van...... maar ja, waar doe je het voor: 
(WANT  kantbreien is echt hard werken) zie bericht van gisteren.
zie onder: 

voor de zoveelste leuke brief:




Beste Mieke,

Wat mooi, wat bijzonder en wat leuk!!
Tijdens mijn vakantie kon ik me al verheugen op "hoe het met de sjaal zou zijn". Bij terugkomst is hij niet alleen helemaal af en volgens mij inderdaad héél erg mooi-maar ook hoe je het hebt gepresenteerd-met de tekst, het plaatje met de breiende moeder, het bosje bloemen -je maakt er echt een feestje van!
Het is heel bijzonder hoeveel plezier je er in hebt om er zo mee bezig te zijn-dat straalt het in ieder geval helemaal uit!!
Het is een absoluut, onovertroffen prachtcadeau wat we zo kunnen geven...dank je wel!!!!Rode roosRode roosRode roos
Het spijt me dat het ook wel stress gaf omdat je maar net uitkwam met de wol-ik had je dan beter nog een bolletje extra kunnen sturen.

 Na, de dag zelf-dat hoeft niet-maar het adres........
Ik bericht je nog als we de sjaal echt gegeven hebben... (ik ben heel benieuwd!)

                    een hele hartelijke groet, ook namens mijn zus M .VB

Reacties

Karin zei…
Hallo Mieke Wieder ein wunderschönes Tuch und eine traumhaft schöne Farbe lieben Gruß an dich Karin
Marlies zei…
Ein wahrer zauberhafter Rosa traum mit Blättchen . wunderschön einfach so zart und bestimmt federleicht.
Ganz liebe grüsse zu dir . Marlies
Beste Mieke,
Inderdaad blijf je ons verbázen met je telkens weer andere creaties en zó mooi.
Vandaag heb ik je nog vermeld in mijn blogpost.
Liefs,
Mariette

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

Bruidsshawls, Orenburgse shawls, Bruidssjaals voor een ieder die een luxe,originele Orenburgse geitendons bruidssjaal wil op haar trouwdag!