Nogmaals: le chale dentelle, kantsjaal, laceknitting shawl met Drops kidsilk kleur 12.

Ik was niet geheel tevreden met het overbrengen van de kleur op mijn blog. Ieder computerscherm is anders merkte ik. Daarom deze shawl, chale, sjaal , dentelle, lace of kant, voor alle  Europese en buiten Europa levende volgers van mijn blog , wiens bijdragen ik enorm waardeer, heb ik nog een keer de laatste afgemaakte Drops kanten stola gefotografeerd. Het garen van Drops kidsilk nr 12. Het is in mijn ogen een hele mooie kleur voor de komende herfst.

Op deze pagina ziet u de totale anabod in kleuren. Het prijsverschil met Rowan kidsilk haze garens is groot. Rowan heeft meer kleuren en Drops is betaalbaarder.


zie voor verkrijgbare kleuren :
Ik adviseer dit: ga even naar ""Google afbeeldingen""en typ"b.v. in :
Drops kidsilk 12, dan ziet u de kleur op uw scherm ook.



</></></></></></></></></>

Reacties

Hi MiekE! Thanks for your sweet comment and following me..and...writing in english, though i should really prectice my dutch:)))
Yes, I come from St. petersburg. Where's your daughte in law from? She's really pretty!
I truly love your scarves! What a work! I would like to know more about it and see more photos! Beautiful things you make!

Alexandra

http://fashion-bridge.blogspot.com
Dear Mieke
I absolutely love that colour, it is really delicious and soft.
P.S. For some reason I can't get the translator to work - it also didn't work last time.

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

Wol verven met Dylon textielverf, gebreidesjaals en haar probeersels.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

UITVERKOOP, HOGE KORTING.