Dit zijn de diverse manieren( filmpje) om een kanten sjaal, stola's , sjaals te knopen en te dragen.






http://youtu.be/6if41C_iE-M 


<iframe width="420" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/6if41C_iE-M" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Zelf vind ik dit zo een leuk filmpje. Hoe draag ik een kanten stola, sjaal en hoe knoop ik hem. Dit kun je leren. Daarom heb ik dit nog een keer bovenaan gezet. In dit bericht zie je diverse modellen sjaals,stolas en deze mevrouw showt dit heel charmant.

Je kunt goed zien hoe je een grote kanten sjaal kunt dragen. Zo langzamerhand gaan meer mensen dit handwerk weer waarderen, merk ik. Er komt meer vraag naar.
Misschien een nieuwe aandachtsgolf op het gebied van smaak en vraag naar eerlijk handwerk in de mode.
Zoals dat altijd al gaat. In de jaren 1975-85 droeg iedereen zijn/ haar eigen gebreide truien.
Later was het not done.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

Bruidsshawls, Orenburgse shawls, Bruidssjaals voor een ieder die een luxe,originele Orenburgse geitendons bruidssjaal wil op haar trouwdag!