www.afstap.nl , de wolwinkel in Amsterdam, Rowan kidsilk haze garens geven mooie lace shawls.


de wolwinkel van Amsterdam.

Bent u toevallig een dagje in Amsterdam en bezoekt u dan het paleis op de Dam, de Nieuwe kerk  en alle mooie grachten, die daar achter liggen?
En houdt u van breien en werken met wol?
Dan is de winkel de afstap een goede keus en het ligt ook nog vlak bij de Dam.

Het adres staat op hun website en daar ziet u ook welke mogelijkheden dat enthousiaste team en deze winkel daar voor u kan bieden. Ze hebben een grote keuze aan Rowan kidsilk haze garens, alle andere garens van Rowan en natuurlijk ook mooie andere merken. Daarnaast boeken en tijdschriften en men geeft ook cursussen en workshops.
Ik was daar  een  paar jaar geleden en wist bij die enorme overweldigende hoeveelheid aan keuze ineens niet meer wat ik wilde. Maar ik vind het een prachtige winkel.
Toevallig kwam ik weer met hen in contact en men vroeg mij wat te breien.

Dus heeft u even tijd over, breng dan een bezoekje aan de Oude leliestraat en laat u verrassen door de gigantische grote keuze in een kleine, maar mooie sfeervolle  winkel.


en dan hieronder ziet u  mijn, voor hen gebreide  sjaal, die zo mooi uitkomt, hangend bij  alle mooie

 wolletjes van Rowan kidsilk haze.


Rowan kidsilk yarns is speciaal geschikt voor het breien van lace en deze wolwinkel geeft goed advies en de grote keus aan breiwol  doet de rest.











Reacties

the shawl or throw is so delicate and beautiful!

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

Bruidsshawls, Orenburgse shawls, Bruidssjaals voor een ieder die een luxe,originele Orenburgse geitendons bruidssjaal wil op haar trouwdag!