Alpaca boerderij Alpacart in Herpen heeft prachtige goedverzorgde alpacas en 100% eerlijke alpaca wol. In naturel kleuren.



Laatst was ik  bij  Alpacaboerderij van  Ank  Zonneveld in Herpen op bezoek. Zij heeft daar prachtige , goedverzorgde dieren staan en omdat er een veulentje was geboren mocht ik komen kijken.
Deze alpacas geven heerlijke zachte warme wol , 100 % eerlijke alpaca wol en zij verkoopt deze wol in 4 verschillende naturel kleuren.
Gebreidesjaals heeft daar  wat gekocht en er natuurlijk mee gebreid  en  met nld. 4 ontstond dit proef patroontje.( hieronder) Het is mooie zwarte wol.

Van alpaca wol is bekend dat het NIET kriebelt en de meeste warmte geeft. Dus houdt u van pure goede en warme wol dan moet u bij Ank Zonneveld zijn. Kunt u niet breien dat kunt u mij emailen. Ik ga in  overleg met u, om tot de juiste keuze te komen.

Het is altijd belangrijk dat je ziet dat iemand goed voor zijn dieren is. En op deze boerderij kun je dit constateren. Een bevlogen eigenaresse die hard werkt.
U weet dus waar u terecht kunt.
 In Herpen bij Oss.
Naast de wol verkoopt Ank ook alpaca brokken en biest en melkvervanger.








Hier ziet u de zwarte versie van de vier kleuren die Alpacart verkoopt. Deze warme wol breit heel prettig.


Bij interesse in mijn  overige kant en of laceknitting patronen kijkt u op mijn aparte pagina "lace patterns" bovenaan .

Reacties

Marlies zei…
Ich bin ein grosser fan von Naturfarbener Wolle . Diese Alpaka ist einfach nur zauebrhaft schönnnnnnnnnnnnnn. Herzlichst Marlies

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

Bruidsshawls, Orenburgse shawls, Bruidssjaals voor een ieder die een luxe,originele Orenburgse geitendons bruidssjaal wil op haar trouwdag!