Opdracht onder handen Rowan kidsilk kleur : Drab.

Omdat er soms mensen zijn , die onder het :" oh wat mooi" ook vragen:" zeker op de breimachine gemaakt???""maak ik vandaag deze foto. Dit is een zachte mosgroene sjaal met het patroon van the Print o wave erin verwerkt. Een kleine verandering door mij erbij gemaakt.
Deze sjaal is nog in het grijs en roze te koop.( prijzen van 2010) Zie verder in mijn blog.Ik verwacht dat deze sjaal over 2 weken af zal zijn. Daar ik ook nog andere bezigheden heb. Maar het is een plezier om deze sjaal te maken. Na het blocken/opspannen worden de kantpatronen nog duidelijker zichtbaar. Altijd weer leuk om die mooie verrassing na al dat werk te zien. Nu is het patroon nog wat inelkaar als het ware.
Rowan kidsilk haze ( wol zijde ) kost 12.50 per bol van 25 gram. ( 2 bollen nodig voor afm. sjaal 50 x 155/160 ongeveer) Maar je hebt dan ook een hele mooie kwaliteit.
Deze kleur gaat (is)er vermoedelijk uit. Want hij is niet meer 1,23 te vinden op sommige Rowan sites.jammer want het is een mooie warme groene kleur.
Zie voor staalkaart Rowan kidsilk haze
mijn bericht op dit blog van 17 januari j.l.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bruidssjaal breien.

Bruidssjaal, myrtle leaf, Victorian lace today, het verhaal gaat verder over het breien van een wolwitte Rowan kidsilk haze kanten sjaal voor de bruid.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Gebreide bruidssjaals voor de winterbruid.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen