Een prachtige bruidsfoto voor gebreidesjaals.

Gisteren kreeg gebreidesjaals  een eerder beloofde foto van de gebreide,wolwitte ,warme en bijzondere
gebreide bruidssjaal.
               De foto kwam van een mooie jonge bruid die de bruiloft inmiddels achter de rug heeft.


Gebreidesjaals was blij verrast, want meestal wordt het wel beloofd , om een foto te sturen
bij de aankoop van een bij gebreidesjaals gevonden bruidssjaal,
maar daarna (meestal)vergeten.

En ze schreef:

Beste Mieke,

De sjaal paste perfect bij mijn trouwjurk. Zelfs eind oktober heb ik het niet koud gehad en ik ga hem bij speciale gelegenheden zeker nog eens uit de kast halen. Iedereen vond hem prachtig! Hierbij een foto. Ik heb gekozen voor een zwart-wit omdat hierbij het patroon van de sjaal het mooist zichtbaar is. Mijn jurk was overigens geheel wit, het was enkel een lint rond mijn middel wat oud roze gekleurd was.

Groeten, L.R.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Bruidssjaal breien.

Gebreide bruidssjaals voor de winterbruid.

Bruidssjaal, myrtle leaf, Victorian lace today, het verhaal gaat verder over het breien van een wolwitte Rowan kidsilk haze kanten sjaal voor de bruid.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Schoppel Zauberball shawl.