Lange kniekousen dames wol.

Niet alleen voor dames, steeds meer heren krijgen via hun dames, die hier zo blij mee waren en die dus de sokken en kousen bij gebreidesjaals.blogspot.com kochten, dezelfde lange wollen kniekousen aangemeten. En wat zijn ze er verrast  mee. zie deze recensie van vorige  week:


"Beste Mieke,


De kousen en sokken passen prima. Idd zijn de dennenbomen breed ( qua maat) maar die passen goed in huissloffen. En de kniekousen passen prima in de bergwandelschoenen van mijn man. De eerste opmerking die hij maakte: "Zo die zijn warm....., ik dacht dat ik warme sokken aan had maar dit is echt iets anders, Groet en ik geef uw website door aan mensen waarvan ik denk dat ze het ook kunnen waarderen. 
Groet en dank!

J.v.M."


Nieuw: Diverse nieuwe modellen,gebreid met 100% geitenwol of Angora wol.

Lange kniekousen, heren, dames. Van dikke wol gebreid en dus staan ze ook garant voor super warme voeten en benen. De kniekousen  zijn 60 cm lang .In diverse kleuren. Ook de sokken zijn superdik en zalig warm voor in huis/ op de bank of in uw (royale) wandelschoenen.
gebreidesjaals krijgt steeds nieuwe modellen uit Estland. En veel andere lovende recensies staan op de pagina van deze sokken en kousen.


Nieuw binnenkort: w.s. 1e week in februari 2023:


Hou deze pagina in de gaten, of mail mij voor vragen. Diverse maten.

https://gebreidesjaals.blogspot.com/p/handgebreide-sokken-sloffen-heren-en.html


 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Bruidssjaal breien.

Bruidssjaal, myrtle leaf, Victorian lace today, het verhaal gaat verder over het breien van een wolwitte Rowan kidsilk haze kanten sjaal voor de bruid.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Gebreide bruidssjaals voor de winterbruid.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen