Blauwe, handgebreide shawl voor bruiloft.


Mooie grote driehoekmodel
Donkerblauwe Haapsalu shawl is bij de  klant aangekomen en die schreef:

Goedemorgen Mieke,
 Heel erg bedankt voor de shawl. Het is precies wat ik voor ogen had en degene die ik hem heb laten zien zijn razend enthousiast.
Het is ook prachtig gebreid. Ben er echt super blij mee. Wil je mijn dank ook overbrengen aan de breister? Zo aardig dat ze het zo snek heeft willen doen.
4 december is de trouwerij, maar ik zal je een foto sturen als ik hem om heb.
Nogmaals heel erg bedankt en ik weet je zeker te vinden als ik nog een keer iets nodig heb en je aanbevelen bij vrienden en vriendinnen.

Hartelijke groet,
B.N.

Het is echt een mooie, grote en  superzachte Haapsalu driehoeksjaal geworden en 
natuurlijk donkerblauw past , net als zwart en grijs overal bij.

Deze donkerblauwe sjaal is ook in het ecru en oranje te koop. Bij gebreidesjaals:
email mij voor vragen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Bruidssjaal breien.

Bruidssjaal, myrtle leaf, Victorian lace today, het verhaal gaat verder over het breien van een wolwitte Rowan kidsilk haze kanten sjaal voor de bruid.

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Gebreide bruidssjaals voor de winterbruid.

Wol verven met Dylon textielverf, gebreidesjaals en haar probeersels.