Hochzeit, wedding,mariage, gebreidesjaals heeft vele handgebreide stola's, Orenburgse bruidsshawls, grote gebreidesjaals voor u.


Mariage, wedding, bruiloft of Hochzeit, het is een hele mooie gedenkwaardige dag voor velen. Iets om aan terug te denken voor je hele leven. gebreidesjaals heeft verschillende grote kanten lace bruidsshawls te koop, Enkele van die grote handgebreide stola's bruidsshawls,  omslagdoeken heeft  zij  ingekocht. 
Echte Orenburgse wollen handgebreideshawls.  Van Orenburgse geitendons.

Geschikt voor unieke lace shawls.
Gebreidesjaals breit ook in opdracht, maar vele bruidjes willen meteen resultaat zien. De vraag: hoeveel heeft u nu al klaar, werd veel gesteld. Men onderschatte vaak  de 100 uren breiwerk voor een sjaal van bv. 80 x 2 meter.

En als je zelf weg bent van Orenburgse weddingsshawls, en men vraagt naar kant en klare bruidsshawls, waarom dan niet een paar inkopen?. gebreidesjaals krijgt er binnenkort weer 2 , dus heeft u binnenkort een wedding, Hochzeit of mariage, informeer dan gerust. 

Niet alle gebreide wedding, bruiloft of lace sjaals geschikt voor feest of voor alle dag  staan nog op het blog, gebreidesjaals komt steeds met nieuwe foto's. Omdat een bruiloft , Hochzeit, of mariage dag maar 1 keer of weinig keren voorkomt, heeft gebreide sjaals deze bruidsshawls nu modern gedrapeerd, zodat u ziet hoe het dan over komt bij het dragen op de dagelijkse,weekse zonder bruiloft dagen.

Denkt u wat moet ik met zo een grote stola? of kanten omslagdoek,
               hier ziet u gedrapeerd , hoe modern dit dan overkomt en bijna niemand heeft zoiets.
                                                  Het is uniek handwerk.



Grijze shawl met zwarte nopjes.





Roze grijze shawl. Kijkt u ook op de pagina bruidsshawls van gebreidesjaals voor meer info.



Denkt u vaak, wat moet ik met zo een grote stola (van 75 x 170 cm ), zo zie je hier hoe het effect is bij het modern dragen.




Vergeet niet dat het Originele Orenburgse geitendons is en gebreidesjaals kan niet genoeg zeggen  hoe zacht en luxe deze sjaals aanvoelen. En het is uniek handwerk. Van moeder op dochter aangeleerd, eeuwenlang.









de lila en grijze met diverse tinten grijze sjaal.


foto van google.






                             deze bruine sjaal , enorm groot, is door gebreidesjaals zelf voor u gemaakt.






                                deze sjaal is door  gebreide sjaals zelf gemaakt . Rowan kidsilk haze
                                                                met    tulpenpatroon.

Reacties

Marlies zei…
Wunderschön . Die sind so edel . Und der Rote ist einfach nur ein hauch . wunder wunder wunderschön . So zart so schön ind er farbe. herrlich Mieke . ganz liebe WE GRüsse Marlies
Unknown zei…
Deine Arbeiten sind traumhaft schön. Ich würde mir zuerst den roten und den grauen mit schwarzen Noppen stricken.
Liebe Grüße und ein schönes Wochenende, Renate
Elna zei…
Great work and they all are beautiful. Have a nice weekend.

Hugs
Elna
Ik heb zonet je Tao weblog bezocht en bekijk nu je brei weblog. Wat is dit prachtig. Ik heb in de jaren 80 veel gebreid en ben nu bezig met een vrij grofgebreide sprei. En nu zie ik wat jij maakt. Ik wist niet dat fijn breien zo mooi kan zijn. Ik heb een heel leuk boek, het heet "de vrijdagavond vriendinnenclub". het gaat over een eigenaresse van een brei winkel. Op een gegeven moment breidt zij heel fijn een jurk. ik kon me er weinig bij voorstellen. Nu zie ik jouw fijn breisels en kan ik me er alles bij voorstellen. Wat mooi!!!! Ik vind vooral de witte met de zwarte sterretjes/bloemetjes erg mooi. je bent een kunstenaar!!!!

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

Wol verven met Dylon textielverf, gebreidesjaals en haar probeersels.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

UITVERKOOP, HOGE KORTING.