Dagvan de wol, op 8 september a.s. www.dagvandewol.nl






Dag van de wol.




Dit leuke wollige  Dag van de wol videofilmpje

 vond ik pas, toen ik onlangs weer dacht aan de dag van de wol 2011. Ik was daar zelf toen ook en je keek je ogen uit. Binnenkort, is het weer 8 september en kun je er weer naar toe in Oijen.
zie op internet dag van de wol.

www.dagvandewol.nl  En er komen wel 28 standhouders met mooie wolletjes en er worden tegen redelijke vergoeding workshops gegeven.
Een hele organisatie zo'n groot wol evenement en het verdiend een grote opkomst!
 Dus houd je van wol en breien  ben je op zoek naar die ene mooie kleur, en wil je een workshop?

 Zet het vast in je agenda !

De dag van de wol.

Toen ik dit filmpje vorige week pas bekeek, zag ik tot mijn verbazing mij zelf 2 x door het beeld heen slenteren. Grappig.  Wil je dit  echt weten kijk dan op 3 minuut en 11 sec  en rond 3.min. 37 sec.
 (grinnik)  Zo zie je maar weer:
""Big brother is watching you""



Reacties

Karin zei…
Oh Mieke das ist ein traum da kann man in Wolle baden super da wünsche ich dir einen guten Einkauf lieben Gruß Karin

Populaire posts van deze blog

Bruidssjaal breien.

Gebreide bruidssjaals voor de winterbruid.

Bruidssjaal, myrtle leaf, Victorian lace today, het verhaal gaat verder over het breien van een wolwitte Rowan kidsilk haze kanten sjaal voor de bruid.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen