Witte katoenen stola, glanskatoen van het merk Durable, handgebreide sjaal.

Deze witte handgebreide katoenen stola, is gebreid met naalden 2,5. Het is Glanskatoen van het  merk Durable. Gekocht bij http://www.dutchwooldiva.nl/. Het was een hele klus, vooral omdat ik vond dat het met naalden 3 niet mooi werd.
De sjaal is 52,53cm. geworden en 180 cm lang.




en onder:
Een foto van de achterkant, in mijn tuin in het Brabantse land.

2 dagen  opgespannen/geblockt gelegen.


De witte katoenen sjaal is inmiddels bij de eigenares en vandaag kreeg ik een hele lieve reactie van haar :
"De sjaal is geweldig, ben er erg blij mee"" en:
""op een ander tijdstip wil ik er nog wel een, heel heel hartelijk dank ""


En daar doe ik het ook allemaal voor.
en vergeet ik de hoeveelheid werk.

Reacties

Hilda zei…
Die Mühe hat sich gelohnt, der Schal ist sehr schön geworden.

Liebe Grüße
Hilda
Ein wunderschöner Schal und traumhafter Garten wie man erahnen kann:-)
LG Sonja
'LUSH' zei…
Gorgeous, gorgeous, gorgeous!

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

UITVERKOOP, HOGE KORTING.

Wol verven met Dylon textielverf, gebreidesjaals en haar probeersels.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen