Katoenen sjaal, wit turquoise, online kopen, gebreide sjaals, sjaaltjes met kantpatroon.

Omdat het steeds warmer wordt en er ook vraag is naar katoenen sjaals met kantpatroon die je online kunt kopen, ga ik me verdiepen in de mogelijkheid een nieuw kantpatroon te maken met een hele dunne katoenen draad.
Misschien dat de sjaaltjes met kantpatroon ook wel kleiner/ korter kunnen, immers het moet als decoratie dienen en niet meer om veel warmte te geven.
Ik heb er nog 2 in voorraad, wit , turquoise en samen met de nu in bloei staande boomgaarden is dit een mooie collage geworden. De collages maakt mijn vriendin Marthe. Ik ben er erg blij mee.


Reacties

Hilda zei…
Liebe Mieke,
wieder eine ganz tolle Collage. Superschöne Präsentation. Die Tücher in türkis und weiß mit den Lochmustern gefallen mir sehr gut.

Liebe Grüße
Hilda
Marlies zei…
Halo liebe Mieke
wowwwwww wieder so schöne Schals präsentierst du da. Wunderhschön . Und die Collagen sind Traumahft schön. Auch die Blühenden Bäume sehen so schön aus man möchte sich gleich darunter setzen und den Duft einatmen. Ganz liebs Grüsse Marlies
Anne zei…
Your shawls are lovely!! I really like the delicate pattern and the turquoise color.

Populaire posts van deze blog

Handgebreide net echt gelijkende katten.

Dikke wollen kniekousen winter 21/2022.

Wol verven met Dylon textielverf, gebreidesjaals en haar probeersels.

Hergebruik van wol, uithalen en opnieuw beginnen

UITVERKOOP, HOGE KORTING.